Tahun baru Azam baru



Hai, bila kauorg baca pasal tjuk kt atas tu mesti kauorg dh thu apa sarah nk stori kan? Hihi ;) oka. Harini, 31.12.2011.. Last day untuk thun 2011
! esok dh 2012. hihi ;) paling best sekali dlm bulan january tu aku akn smbut bufday aku.. Bila? 18.1.2012.. bru lah umur aku mencecah 12 thun :) thun depan juga, aku akan ambil exam... UPSR! Seram sejuk je aku :) haha! azam aku thun ni *5A'S upsr! amin-amin-amin. hiih ;) aku paling benci iklan *2012 dunia berakhir? siapa thu* sial je oh! baik kau masuk silam sekarang. Hahah (")_(") malu-2! hahaha :) malu sebb apa? sebb sarah sebenarnya tk ingt tarikh hrinie! so, sarah pergi update kt fb.. hahaa! bengong-.-
Oklah.. Boshan! Fullstop(.)

0 Need a Coment here:

Post a Comment

Ini blog aku , jadi aku berhak nk buat apa sahaja . Kalau kauorg tk suka macm mana pun , aku nk kauorg ttp jaga ht aku ni. Mood aku every day sama je. Kalau aku kata happy tp, aku happy+sedih. Kauorg kena faham tu. Aku tk hrapkan follower. Tapi kalau kauorg suka, kauorg boleh buat :) aku boleh ucapkan terima kasih sahaja.